Tai reiškia, kad potencialiems klientams parodoma, kad dauguma žmonių sutinka su tuo, kas siūloma. galvoti, kad „jei dauguma žmonių tuo tiki, tai turi būti tiesa“. Pavyzdys: viešbutis Sardinijoje reklamuoja reklaminę kampaniją, kuria siekiama įtikinti Šiaurės Italijos žmones rezervuoti atostogas savo įstaigoje. Pirmoji nepilotuojama knyga ir Iš pradžių niekas neskaitė ir nesuprato kodėl. Tada jie nusprendė į savo svetainę integruoti apžvalgoms skirtą skyrių. Šioje skiltyje renkamos visų praėjusiais sezonais Sardinijos viešbučiuose apsistojusių svečių mintys ir nuomonės.
Šiuo metu nauji potencialūs klientai bus labiau linkę užsisakyti, kai pamatys, kad dauguma Specialusis švinas žmonių mėgaujasi objekte. Galvoti apie kitus yra „Pagrindinė idėja yra: „Nenoriu rizikuoti. Pirmiausia tai padaryk tu, o jei pasakysi taip, aš taip pat tai padarysiu." Tai labai galinga technologija, nes šiandien galima sukurti savo realias didelio masto operacijas, kurios siunčia tikrus pranešimus. Tiesą sakant, aferos dažnai yra atrado finansų gynėjai, o nukentėjusios įmonės naudojo socialinius įrodymus, siekdamos skatinti abejotino pagrįstumo pasiūlymus.
Galbūt jie sukuria netikrus profilius arba tiesiogiai moka žmonėms, kad jie reklamuotų savo įmonę.Ypač naudojama Ponzi schemose. Ši sistema naudojama būtent Ponzi schemose. Tačiau kartais jis naudojamas teisingai, pavyzdžiui, „Amazon“, bet ir ten viską reikia imti su druska. Empatija ir draugiškumas yra dar viena galinga rinkodaros technika. Tai yra praktika atrodyti draugiškam ir maloniam, norint ką nors parduoti. Pavyzdžiui: kurio bent kartą gyvenime nesustabdė gatvės prekeivis, bandantis jums parduoti apyrankę? Žinoma, iš pirmo žvilgsnio visi pasakys „ne“.
|